פעילויות אקווריום אנטליה, אטרקציות, אוקינריום, ים חיים של פרק של חיים, מימיים

פעילויות אקווריום אנטליה, אטרקציות, אוקינריום, ים חיים של פרק של חיים, מימיים, דגים טרופיים. המקום הטוב ביותר לבקר באנטליה, טורקיה - המקום הטוב ביותר לראות עם ילדים וילדים. לחוות חיים מתחת למים, לצלם עם כרישים, שחייה ואירועי דגים.


כל מיכלי המים באקווריום מעוטרים ברעיונות שונים. אתה יכול לראות דגים במחזור סביב חפצים דקורטיביים המתייחסים לחלקים שונים של העולם, כגון האוקיינוס ​​ההודי, האוקיאנוס השקט, הנילוס, הים האדום, האוקיינוס ​​האטלנטי, האמזונס והנהרות באסיה. אחת הפעילויות הפופולריות ביותר באקווריום אנטליה היא הזנת כרישים.



זמן האכלה הוא בדרך כלל על הצהריים, אבל הפעם של האכלה משתנה. במיוחד אם אתה רוצה לפקח על אירוע כזה להאכיל, אתה יכול ללמוד בטלפון מתי הזמן יהיה להאכיל.

השם עשוי להיות אקווריום אנטליה, אבל יש מתקנים אחרים באקווריום אנטליה. גביע פחד יש שדה זוחלים חרקים, שלג העולם שבו אתה יכול סקי, ו Oceanride הקולנוע שבו אתה יכול לצפות בסרטים פנטסטיים. נחשים, עקרבים, עכבישים, צפרדעים, זיקיות, תנינים ולטאות נחשפים במתקן הפחד.



היצורים הטרופיים המסוכנים והגדולים ביותר בעולם מוצגים ביותר מ -70 תאים. עולם השלג, אחד התחומים המעניינים ביותר באקווריום אנטליה, נמצא בתוך שטח סגור של 1,500 מ"ר. בחום הקיץ של אנטליה, אתה מתקרר בטמפרטורה של -5 מעלות בעולם השלג.

אינטרנט: https://www.antalya-aquarium.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Antalya akvarium aktiviteter, attraksjoner, oceanarium, hav marine liv park, akvatiske, tropiske fisk

Antalya acvariu activități, atracții, oceanarium, mare marine parc de viață, acvatice, pești tropicali