فعالیت های آکواریوم آنتالیا، جاذبه ها، اقیانوس آرام، پارک زندگی دریایی دریایی، ماهی ها،

فعالیت های آکواریوم آنتالیا، جاذبه ها، اقیانوس آرام، پارک زندگی دریایی دریایی، ماهی ها،

فعالیت های آکواریوم آنتالیا، جاذبه ها، دریاچه ارومیه، پارک حیات دریایی دریایی، ماهی های آبی، گرمسیری. بهترین مکان برای دیدار در آنتالیا، ترکیه - محل مناسب برای دیدن با بچه ها و بچه ها. تجربه زندگی زیر آب، عکس گرفتن با کوسه ها، شنا کردن و حوادث تغذیه ماهی.

 
هر یک از مخازن آب در آکواریوم با مفاهیم مختلف تزئین شده است. شما می توانید ماهی هایی را که در اطراف اجرام تزئینی به نقاط مختلف جهان مانند اقیانوس هند، اقیانوس آرام، نیل، دریای سرخ، اقیانوس اطلس، آمازون و رودخانه های آسیایی اشاره شده است، تماشا کنید. یکی از محبوب ترین فعالیت های آکواریوم آنتالیا، خوردن کوسه ها است.

زمان تغذیه معمولا حدود ظهر است، اما این زمان تغذیه متفاوت است. به خصوص اگر می خواهید این رویداد خوراک را نظارت کنید، می توانید از طریق تلفن زمان فید را یاد بگیرید.



نام آن ممکن است آنکارا آکواریوم باشد اما امکانات دیگری نیز در آکواریوم آنتالیا وجود دارد. غم و اندوه ترس دارای حوزه خزنده و حشرات، جهان برفی که در آن شما می توانید اسکی، و سینما Oceanride که در آن شما می توانید فیلم های فوق العاده تماشا کنید. مار ها، عقرب ها، عنکبوت ها، قورباغه ها، کلمله ها، تمساح ها و مارمولک ها در تسهیلات جایزه ترسناک نمایش داده می شوند.



خطرناک ترین و بزرگترین موجودات استوایی در بیش از 70 محوطه نمایش داده می شود. دنیای برف، یکی از جالب ترین مناطق در آکواریوم آنتالیا، در محدوده محصور 1500 متر مربع قرار دارد. در تابستان حرارت آنتالیا، شما در دمای 5 درجه در جهان برف خنک می شوید.

وب: https://www.antalya-aquarium.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Antalya akvarium aktiviteter, attraksjoner, oceanarium, hav marine liv park, akvatiske, tropiske fisk

פעילויות אקווריום אנטליה, אטרקציות, אוקינריום, ים חיים של פרק של חיים, מימיים

Antalya acvariu activități, atracții, oceanarium, mare marine parc de viață, acvatice, pești tropicali